Saturday 20 October 2012

Loket Tenaga Berangka Batu Laut Dalam



Setiap nombor mempunyai kepentingan sendiri dan mewakili jalan hidup yang berlainan. Loket Tenaga Berangka telah menggabungkan Kod Berangka, Lima Unsur dan Tenaga Kosmik. Tujuan utamanya adalah untuk mencapai peranan dan pewujudan individu.

- Inisiatif diri, kebijaksanaan
- Perancangan, Kejayaan
- Arah Tujuan
- Tindakan, Tanggungjawab
- Komunikasi, Rangkaian

1. Rehat dan tidur yang lebih baik
2. Membantu menurunkan tekanan darah
3. Melegakan gejala sakit sendi dan sakit bahu.
4. Menghapuskan toksin dari tubuh badan
5. Meningkatkan prestasi dan stamina atlet
6. Lebih cekap mengangkut oksigen
7. Mengurangkan ketidakupayaan mental dan fizikal
8. Meningkatkan fokus mental dan konsentrasi
9.Memulihkan penyakit kardiovaskular
10. Merangsang pengaktifan sel dan membantu membantutkan proses penuaan
11. Memulihkan strok dengan menakjubkan
Kebaikan-kebaikan Loket Tenaga Berangka Batu Laut Dalam
Loket Batu Tenaga Laut Dalam diperbuat daripada pasir dan mineral dari Laut Dalam. Bahan ini adalah semulajadi dan tidak mengandungi campuran tiruan Infra Merah Jauh mahupun ion-ion negatif. Memandangkan alam sekitar kita dicemari oleh bahan-bahan cemar elektromagnetik seperti telefon tanpa wayar, arus-arus ulang-alik, gelombang mikro daripada alat-alat pemanas serta menara-menara telekominukasi, wi-fi dan lain-lain. Tubuh kita perlu dilindungi daripada segala bahan-bahan cemar yang tidak asli ini.


Ia melepaskan Tenaga Kosmik yang membantu meningkatkan medan bio-elektrik tubuh badan. Pengembangan dan pergerakan membulat Tenaga Kosmik memberikan perisai pelindung medan di sekeliling tubuh. Tenaga kosmik mengalakkan aliran tenaga yang positif dan membantu mengekalkan keseimbangan tenaga. Ia membantu mengembalikan tenaga dalam tubuh yang telah menjadi lemah. Dengan mengembalikan tenaga, ia membantu mengekalkan kesihatan dan kesejahteraan.


- Frekuensi berganda yang akan bergema dan diserap oleh tubuh manusia bagi mencapai kesihatan yang baik dan juga panjang usia.

1. Fungsi Penapisan – Menapis segala frekuensi yang tidak berguna pada tubuh manusia.

2. Fungsi Peneguhan – Meneguhkan medan-bio seseorang yang telah sedia ada. Membolehkan sel-sel untuk menyerap lebih banyak tenaga asasi, tenaga universal dan getaran yang baik untuk tubuh.

3. Fungsi Resonans – Disebabkan oleh penembusan yang kuat, ia mampu untuk mencapai bahagian-bahagian tubuh yang lebih dalam bagi membolehkan gemaan terjadi, merangsang sistem tumbesaran badan.

4. Fungsi Memberi Tenaga – memperbaiki, mengawal, memberi tenaga secara efektif dan mencapai objektif kesihatan yang baik.

No comments:

Post a Comment