Saturday 20 October 2012

Piramid Tenaga Batu Laut Dalam



Piramid Mesir terletak di bahagian Timur Laut Sungai Nil. Ia mempunyai sejarah selama 5000 tahun dan dikenali sebagai salah satu ‘Tujuh Keajaiban Dunia’. Tenaga piramid merupakan sesuatu yang tidak dapat dijelaskan oleh para saintis. Ia digambarkan sebagai satu ‘fenomena semulajadi’. Rekabentuk geometri segitiganya yang unik mengeluarkan tenaga yang luar biasa. Ia mampu menarik serta mengumpul pancaran kosmik, perubahan medan magnet dan tenaga-tenaga lain yang tidak diketahui.
1. Piramid Tenaga Batu Laut Dalam direka mengikut kaedah-kaedah Mesir Purba dan kejuruteraan piramid.

2. Hitam dan emas adalah warna utamanya, keamatan dan faedah-faedah yang diperolehi daripada piramid tersebut berbeza mengikut seseorang individu.
3. Cetakan piramid pada US $1 meningkatkan tenaga kosmik positif dan membantu mengembangkan kecerdikan manusia.
4. Bentuk dan saiz dibuat dengan penuh kehalusan dan kiraan dimensi yang tepat, yang menyepadukan tenaga kosmik secara berkesan serta menghasilkan tenaga kosmik yang tidak terbatas.
5. Saiz piramid diukur melalui berat dan isipadu, ia menyeimbangkan medan magnet di sekeliling dan memperbaiki kesihatan seseorang.
6. Tapak piramid direka dengan corak yang jelas bertenaga serta totem yang membantu untuk menaikkan keyakinan diri.
7. Sesuaikan piramid mengikut paksi kutub magnet Utara-Selatan bumi bagi mendapatkan hasil yang tepat dan optimum.
8. Cekap mengeluarkan jumlah tenaga girang, menggalakkan perjalanan darah, awet muda dan memanjangkan hayat.
9. Pengeluaran ion-ion negatif semulajadi secara berterusan membersihkan tubuh serta alam sekitar, seterusnya menghilangkan pencemaran. Ia merangsang proses antioksida dan menarik semangat cergas.

Letakkan sebuah piramid di sebelah kiri pintu masuk, ini membantu memperbaiki kualiti medan magnet peribadi. Sekiranya anda mengalami masalah sukar untuk tidur, kami menasihati anda untuk meletakkannya di bawah katil. Sekiranya anda mempunyai anak-anak yang sering menangis dan mengganggu di waktu malam, peletakan sebuah piramid di bawah katil akan membuatkan mereka tidur lena. Selain di bawah katil, anda juga boleh meletakkannya di bawah kerusi untuk memastikan anda sentiasa bertenaga serta mengurangkan kesan-kesan buruk akibat duduk terlalu lama ketika bekerja. Selain itu, masalah kesihatan dan ketidakselesaan seperti migrain, sakit gigi, keletihan, tekanan darah tinggi boleh dikurangkan. Ini kerana tenaga piramid mampu menghilangkan kesakitan, menurunkan stres, menambahkan tenaga seseorang, memanjangkan hayat dan lain-lain.
Salah satu bahagian rata piramid harus menghadap Utara dengan tepat dan diletakkan sekurang-kurangnya 3 kaki di atas puncaknya. Adalah tidak digalakkan untuk meletakkan piramid anda berdekatan dengan objek-objek metalik, peralatan elektronik serta sampah sarap rumah yang tidak perlu. Bagi menggunakan kuasa piramid secara mutlak, anda dikehendaki untuk meletakkan kuku/ sehelai rambut/ kad nama/ tandatangan anda di atas sekeping kertas lalu memasukkannya ke dalam ruang petak bawah. Dengan berbuat demikian, tuah serta hubungan anda dengan orang lain akan menjadi lebih baik. Apabila anda bermeditasi, pegang sebuah piramid kecil dengan tangan. Piramid tersebut haruslah berada di tengah-tengah tapak tangan anda. Ini membolehkan anda untuk merasai tenaga kosmik yang mencergaskan semula tubuh serta jiwa anda. Amalkan pada waktu pagi sambil menghadap matahari terbit boleh meningkatkan tenaga serta semangat yang positif.
Struktur geometri segitiga yang unik ini mempunyai tenaga yang tidak kelihatan serta berinteraksi dengan tenaga kosmik. Ia berkesan dengan mencurahkan tenaga dari matahari, bulan, planet serta tenaga daripada bumi. Kesemua tenaga-tenaga ini bergabung di tengah-tengah. Paras tenaga maksima dalam piramid terletak pada ketinggian 1/3 dari bawah di paksi tengah yang lalu dari puncaknya.

No comments:

Post a Comment